Doorgaan naar inhoud

Idee-en 4th ARNHEM DUB-INN

Alles over de ARNHEM DUB-INN de meeting van VW Team Arnhem.

Moderator: Frank

Idee-en 4th ARNHEM DUB-INN

Berichtdoor VWTeamArnhem » wo 13 mei 2009 11:24

De 3rd ARNHEM DUB-INN zit er weer op, een mooie en goed bezochte meeting.
Op de diverse forums wordt er weer enthousiast gereageerd, en een veel gelezen opmerking is: Tot volgend jaar!
Natuurlijk zijn er ook punten van kritiek, de catering kan beter (vooral sneller) en het terrein begint wat aan de kleine kant te worden.
Nu alles nog vers in het geheugen ligt zouden wij van jullie graag weten wat er beter kan, wat moet blijven of wat erbij moet.
Een aantal vragen:

* De Rust & Dust contest, een aanwinst?
* Terrein indeling goed zo, of sorteren op water en lucht gekoeld?
* Waarin onderscheid de DUB-INN zich van andere meetings?
* Is de onderdelen markt een toegevoegde waarde?
* Muziek op het terrein, of juist niet?

Verder zitten we er aan te denken om een ander terrein te zoeken.
Een terrein wat groter is, en we dus een ruimere opzet kunnen bieden, auto's wat verder uit elkaar en met de mogelijkheid om te groeien.
Op een eventueel ander terrein zouden echter de faciliteiten minder kunnen zijn dan op Terlet.
Geen restaurant maar een frietkraam, geen vaste toilet, maar toilet wagens enz.
Ook de uitstralling van de heide en het vliegverkeer op terlet zal je vanzelf sprekend niet hebben op een ander terrein.
Natuurlijk zijn we wel op zoek naar een terrein met ongeveer dezelfde uitstraling en zijn we zeker niet van plan op een industrie terrein of bij het gelre dome te eindigen!
Waarschijnlijk zal een ander terrein wel gehuurd moeten worden, wat terug te vinden zal zijn in de entree. (wat we zo laag mogelijk willen houden)
Onze vragen:

*Hoe denk jij over een ander terrein, of zijn de DUB-INN en Terlet met elkaar verbonden?
* Ben je bereid meer entree te betalen op een ander terrein en in te leveren aan faciliteiten?
*Hoe zou je het vinden als VW Team Arnhem een meeting zou organiseeren in bijv. Ede, of hoort een meeting van VW Team Arnhem, gewoon in Arnhem?

laat het ons weten!
VW Team Arnhem
VWTeamArnhem
Site Admin

Berichtdoor richardmilestone » wo 13 mei 2009 14:09

ik vond het wel een mooie lokatie, het heeft wel iets om over de lange verbindingsweg te rijden. misschien is anders promoten zodat het minder druk is met standaard wagens een idee. en eeuh rijplaten oid, ik kon door mijn rijhoogte bijna het terrein niet op komen ;)
richardmilestone

Berichtdoor jellehier » wo 13 mei 2009 14:47

ik vind zelf dat wij als team sterk aan terlet en arnhem verbonden zijn, vooral arnhem mogen we niet vergeten, mischien moeten we wel naar een andere locatie maar de sfeer en prijs zijn volgens mij onze sterkste punten,

wellicht kunnen we kijken naar een andere locatie nabij terlet, bijv oefenterein van de oranje kazerne of deelen oid..
eigenaar van: Daily Polo 86c Retro
Project 70er spaar kever
Puch maxi S old skool racer

Afbeelding
jellehier
Vw Laagvlieger

Berichtdoor Kevin » wo 13 mei 2009 16:24

Zelf bezoek ik vooral de luchtgekoelde meetings, vaak krijgen ze het voor elkaar gratis meetings te organiseren. Dat zou het mooiste zijn, ik zou dan ook proberen onder de 5 euro te blijven aan entreegeld...

en er zou misschien ook iets te bedenken zijn waardoor er meer luchtgekoeld op af komt, dat vind ik elk jaar weer tegenvallen (hoeft natuurlijk niet de helft te zijn maar zou toch leuk zijn om er meer te hebben)

verder in elk geval zorgen voor een uniek element, in deze regio heb je al niet heel veel meetings dat zorgt er voor dat er altijd wel mensen te vinden zijn die langs komen!

Niet met moederdag, hoewel budel altijd op vaderdag is en ook altijd druk...

in elk geval succes ermee!
ps. er staan geen grote klussen voor mij in de planning dus ik moet er de volgende keer toch ook gewoon met kever bij kunnen zijn
Kevin
VW Junkie

Berichtdoor jellehier » wo 13 mei 2009 18:30

ik denk dat we dit jaar een redding hebben gehad in de vorm van moederdag had namelijk niets drukker moeten worden dan had het niet meer gepast.

ik vind ook dat we onder de 5 euro moeten blijven

maar we moeten wel zorgen dat we een terein houden met hetzelfde karakter of zelfs een beter karakter als nu
Project 70er spaar kever

Afbeelding
jellehier
Vw Laagvlieger

Berichtdoor THE MUD » wo 13 mei 2009 19:30

Naar mijn idee was de opkomst vorig jaar groter maar zal me wel vergissen :oops: .

Vind zelf deze locatie erg mooi, baalde al dat ik op dat stoffige afgelegen zandpaadje moest parkeren (werd daarheen verwezen bij binnenkomst) en dat is niet echt ideaal met kap open, volgend jaar sta ik hoe dan ook gewoon weer op het gras :D .

Ontopic: Kunnen we niet meer van terlet gebruiken aangezien dat grasveld een heel stuk doorloopt (waar vorig jaar die idioten in de zwarte MK4 nog aan het burnen en lomp doen waren voor diegenen die het nog weten)?

Greetz,

Stefan
Proud Porsche Boxster 3.2S owner.

Wave when you see the 20-NS-DX :P
THE MUD

Re: Idee-en 4th ARNHEM DUB-INN

Berichtdoor G-J » wo 13 mei 2009 19:33

* De Rust & Dust contest, een aanwinst?
- Een competitie element doet het altijd goed, hoeft niet groots te zijn.

* Terrein indeling goed zo, of sorteren op water en lucht gekoeld?
- wat mij betreft sorteren, zijn toch wel heel verschillende stijlen door elkaar zo.

* Is de onderdelen markt een toegevoegde waarde?
- ja, altijd leuk om ff door wat spulletjes te neuzen als je de auto's gezien hebt.

* Muziek op het terrein, of juist niet?
- juist wel, dj was top idee.

*Hoe denk jij over een ander terrein, of zijn de DUB-INN en Terlet met elkaar verbonden?
- Ander terein kan lijkt me noodzakelijk als je de meeting wil blijven laten groeien (maar wil je dat?)

* Ben je bereid meer entree te betalen op een ander terrein en in te leveren aan faciliteiten?
- Entree betalen is aan het begin even vervelend maar ben je zo weer vergeten als je tussen de auto's loopt, een max. van 5 euro/auto moet zeker kunnen

*Hoe zou je het vinden als VW Team Arnhem een meeting zou organiseeren in bijv. Ede, of hoort een meeting van VW Team Arnhem, gewoon in Arnhem?
- hoort in arnhem!
[]\o_|_o/[]

VW kever 1954, VW buggy 1962, Yamaha YZF750R 1996,
Virago 750 '96 for sale
G-J
VW Regular

Berichtdoor jellehier » wo 13 mei 2009 20:42

THE MUD schreef:Naar mijn idee was de opkomst vorig jaar groter maar zal me wel vergissen :oops: .

Vind zelf deze locatie erg mooi, baalde al dat ik op dat stoffige afgelegen zandpaadje moest parkeren (werd daarheen verwezen bij binnenkomst) en dat is niet echt ideaal met kap open, volgend jaar sta ik hoe dan ook gewoon weer op het gras :D .

Ontopic: Kunnen we niet meer van terlet gebruiken aangezien dat grasveld een heel stuk doorloopt (waar vorig jaar die idioten in de zwarte MK4 nog aan het burnen en lomp doen waren voor diegenen die het nog weten)?

Greetz,

Stefan

het probleem is dat dat deel van het veld een noodlandings plaats is en we daar dus geen gebruik van kunnen/mogen maken.
Project 70er spaar kever

Afbeelding
jellehier
Vw Laagvlieger

Re: Idee-en 4th ARNHEM DUB-INN

Berichtdoor Andre » wo 13 mei 2009 21:31

*De Rust & Dust contest, een aanwinst?
-Zeker, maar wel op onze manier, niet te serieus en iedereen maakt kans.

*Terrein indeling goed zo, of sorteren op water en lucht gekoeld?
-Ik vindt door elkaar leuker, meer het idee van een famillie en afwisselend.
maar als er meer bezoekers komen door ze te scheiden, ook geen probleem.

*Is de onderdelen markt een toegevoegde waarde?
-Yep, hoe meer, hoe leuker.

*Muziek op het terrein, of juist niet?
-ja, muziek kan sfeer maken. (liefst een live band!)

-Willen we groeien, dan ontkom je er denk ik niet aan. Al zal de sfeer van terlet moeilijk te evenaren zijn.

*Ben je bereid meer entree te betalen op een ander terrein en in te leveren aan faciliteiten?
-Als er daar door meer auto's te zien zijn geen probleem, als ik goed wil eten ga ik wel naar een restaurant.

-De naam zegt het al VW team ARNHEM
Ik MOET he-le-maal niets!!!!!

http://www.VeeShirts.com Shirts for a Vee dubber lifestyle.
Andre
DUB-INN Donateur

Berichtdoor jellehier » wo 13 mei 2009 21:42

op het polo 86c register heeft er ook al iemand deelen geopperd dus mischien moeten we daar eens naar kijken en dan in combinatie met een friet tent en dixis oid
Project 70er spaar kever

Afbeelding
jellehier
Vw Laagvlieger

Berichtdoor THE MUD » wo 13 mei 2009 21:56

jellehier schreef:het probleem is dat dat deel van het veld een noodlandings plaats is en we daar dus geen gebruik van kunnen/mogen maken.

Had al het vermoeden dat er een reden voor zou zijn (als ik het kan bedenken kunnen jullie dat ook :wink: ) maar wist nog niet wat.

Auto's scheiden vind ik een prima idee. Staat nu allemaal kris/kras door elkaar, vreemde vogels houd je er altijd tussen en niet alles hoef op jaartal en model ofzo maar 60'er/70'er AC bij mekaar zetten (nemen ook wat vaker decoor enzo mee) apart van het LC gebeuren lijkt me een goed begin.

Onderdelenmarkt enzo vond ik nu (evenals vorig jaar) niet echt boeiend maar er was aandacht genoeg voor dus niet iedereen deelt die mening. Ik zou het leuker vinden als dat wat uitgebreider wordt.

Muziek erbij is altijd prima (anders zet iedereen z'n stereo door mekaar knoerhard aan) alleen vond dat de DJ niet echt goed uit de verf kwam met de prijsuitreiking (sowieso misschien wat meer speakers over het terrein verspreiden).
Proud Porsche Boxster 3.2S owner.

Wave when you see the 20-NS-DX :P
THE MUD

Berichtdoor Andre » wo 13 mei 2009 21:58

net al de antwoorden op de vragen gegeven, maar wil er toch nog even iets aan toe voegen.

Het afgelopen jaar hadden we al meer terrein dan het jaar ervoor, en toch zatten we in de rats of we alles kwijt zouden kunnen.
jelle zei al terrecht dat moederdag wel eens een redding zou kunnen zijn geweest, omdat we het anders waarschijnlijk niet kwijt hadden gekund.
De after talk op de diverse forums is wederom goed, ik verwacht dus dat volgend jaar weer drukker gaat worden.

Meer terrein op terlet gaat erg moeilijk worden.
Tuurlijk, de Thermiekbel is blij met ons, want: OMZET!!!!
Maar de zweefvliegers zelf, zien ons eerder als last dan gemak, zij houden er niets aan over maar moeten wel in de "file" staan, " harde" muziek enz.
Meer terrein van de grasbaan zit er hoogswaarschijnlijk niet in, omdat dit zoals verteld een noodlandingsbaan, en aanrij route voor de brandweer is.
Wat nog zou kunnen is het terrein van dit jaar, met daarbij de parkeerplaats achter de termiekbel.
De gasten van de thermiekbel en de zweefvliegers zouden dan elders op het terrein een plaatsje moeten zoeken.
ik denk echter niet dat terlet daarmee akkoord gaat.
kortom, willen we groeien, dan zullen we op zoek moeten naar een ander terrein.

De eerste verkennings stappen voor een ander terrein zijn al gemaakt (primeur!)
De maandag direct na de meeting is er contact gezocht met sportcentrum papendal.
Op papendal zijn er evenementen terreinen te huur, in verschillende grote en samenstellingen.
Er is wat informatie gevraagd en gekregen, en op dinsdag zijn er twee team leden gaan kijken op papendal (Frank en ik)
Ik moet zeggen, het terrein ziet er goed uit, groen, omgeven door bomen, ligt glooiend en ruimte genoeg om in de toekomst te groeien.
Er zitten echter ook een aantal nadelen aan papendal, terrein huur is er een van, maar er is verder ook niets.
Dus, toiletten moeten gehuurd, catering moet gehuurd, electra moet gehuurd....
Nu is dat allemaal wel te doen, en ook nog wel tegen een redelijke prijs, Maar goed de DUB-INN naar een next level tillen blijft toch een beetje spannend, vandaar deze vragen aan jullie.

Andre
DUB-INN Donateur

Berichtdoor Andre » wo 13 mei 2009 21:59

jellehier schreef:op het polo 86c register heeft er ook al iemand deelen geopperd dus mischien moeten we daar eens naar kijken en dan in combinatie met een friet tent en dixis oid

Deelen is naar mijn weten defensie terrein, defensie terreinen worden niet verhuurd, alleen aan overheids instellingen....

Andre
DUB-INN Donateur

Berichtdoor Kevin » wo 13 mei 2009 22:38

THE MUD schreef:Naar mijn idee was de opkomst vorig jaar groter maar zal me wel vergissen :oops: .

Greetz,

Stefan

Volgens mij heb je gelijk hoor en was het terrein vorig jaar groter...
Kijk maar :
Foto Annemieke vorig jaar:
Afbeelding

En die van mij van dit jaar:
Afbeelding

vorig jaar tot net voorbij de bocht en dit jaar tot ervoor.
Kevin
VW Junkie

Berichtdoor Kevin » wo 13 mei 2009 22:43

Andre schreef:Meer terrein op terlet gaat erg moeilijk worden.

kortom, willen we groeien, dan zullen we op zoek moeten naar een ander terrein.
toiletten moeten gehuurd, catering moet gehuurd, electra moet gehuurd....
Nu is dat allemaal wel te doen, en ook nog wel tegen een redelijke prijs, Maar goed de DUB-INN naar een next level tillen blijft toch een beetje spannend, vandaar deze vragen aan jullie.

De afweging die gemaakt moet worden is wil je komend jaar weer groeien of wil je het zo laten zoals het is...
wil je groeien, of verwacht je groei en moet je gewoon groter, dan natuurlijk alle alternatieven onderzoeken
dus ook bij bijvoorbeeld boeren aanbellen etc.

zal de lijst ook wel even invullen!
Kevin
VW Junkie

Volgende

Keer terug naar Forumoverzicht

Keer terug naar ARNHEM DUB-INN